NEW YORK - WASHİNGTON
Washington cepkesinde keyifler yerinde. Sezonun ilk maçında alınan farklı mağlubiyet sonrası reaksiyon vermekde geç kalmadılar ve iki maçlarını da kazandılar. Atlanta'yı dün size anlatmıştım orası sıkıntılı onları geçerken zaten zorlanmayacaklardı öylede olmuştu.
İlk maçta takımın yıldız oyuncusu Elena Delle Done dizindeki sakatlığından oynammaıştı ve onu çok aramışlardı. Onun dönmesi ile birlikte onun parkedeki aklı ve diğer oyunculara verdiği özgüven ile rakipleri kolay geçtiler.
Kadro derinliği olarak derin bir kadroya sahipler ve Tolliver'ın da dediği gibi topu çok iyi paylaşıyorlar ve doğru pozisyondaki oyuncuyu bir şekilde buluyorlar .
New York 3 de 0 yaparak kabus gibi bir başlangıca imza attı. Elbet kazanacaklar ama Elena'nın dönüş yaptığı bir Washington karşısında hali hazırdaki form grafikleri ile ben bunu zor bir ihtimal görüyorum. Sporda hiç bir şey imkansız değil ama ben artı ve eksileri teraziye koyduğumda Was çok ağır basıyor
Wahington kazanır. / 1.30
Handikap olarak kazanacaktır ben handikap işini kendi bütçe ve beklentinize göre size bıraktım o topa girmeyerek.
Yorumlar
Yorum Gönder