ANADOLU EFES - SASKİ BASKONİA
Anadolu Efes iyi bir ritim ve hava yakaladı. Pozitif basketbol oynuyorlar. Her oyuncu rolünü çok iyi oynamaya başladı ve oyuncular biribirini tanımaya başladı. Micic çok formda ve takımını iyi oynatıyor. Larkin takımı sahiplenmeye başladı. Moerman'ın gölgesinde kalan Motum anladı ki formayı alamayacak o da vites yükseltti ve forma girdi. Dunston için söylenecek söz zaten yok boyalı alanı tanım yerinde ise tek başına sırtlıyor. Beaubouis son maç harika oynadı. Baskonia'da pişen sonrasında oyunu her geçen gün olgunlaşan Pleiss Dunston kenarda iken en az onun kadar katkı vermeyi beceriyor...... Baskonia ise kötü gidişat sonrası faturayı koç Martineze kesmiş ve takımın başına eski koçları ve kendilerine Final Four yaşatan Perasovic'i getirdi. Peresovic takımları hızlı tempoda bol skorlu maçlar oynarlar. Granger gibi tecrübeli bir guard ve Shengali'a gibi çok yetenekli 2 oyuncuya sahipler. Yeniden tempolu oynamaya başladılar. Amadolu efes adına Doğuş Balbay'ın ol...